eyeweb

eyeweb-چشم وب

eyeweb

eyeweb-چشم وب

درآمد حاصل از تبلت‌ها تا سال ۲۰۱۵


بر اساس مطالعات انجام شده، محققین عنوان می‌کنند، تا سال ۲۰۱۵ درآمد حاصل از فروش تبلت‌ها در دنیا بالغ بر ۴۹ بیلیون دلار خواهد بود. بیشترین این درآمد، حاصل از فروش در کشورهای: امریکای شمالی، اروپای غربی و آسیای شرقی خواهد بود. طبق این مطالعات تا ۴ سال آینده تقاضا برای خرید این دستگاه‌ها ۸۰۰ درصد افزایش می‌یابد، یعنی در هر سال حدود ۱۵۰ میلیون تبلت. با این اوضاع و احوال، احتمالا تبلت‌ها به عنوان سومین ...

بر اساس مطالعات انجام شده، محققین عنوان می‌کنند، تا سال ۲۰۱۵ درآمد حاصل از فروش تبلت‌ها در دنیا بالغ بر ۴۹ بیلیون دلار خواهد بود. بیشترین این درآمد، حاصل از فروش در کشورهای: امریکای شمالی، اروپای غربی و آسیای شرقی خواهد بود. طبق این مطالعات تا ۴ سال آینده تقاضا برای خرید این دستگاه‌ها ۸۰۰ درصد افزایش می‌یابد، یعنی در هر سال حدود ۱۵۰ میلیون تبلت. با این اوضاع و احوال، احتمالا تبلت‌ها به عنوان سومین دستگاه الکترونیک پرفروش دنیا، در کنار تلویزیون‌ها و PCها قرار خواهد گرفت.

فعلا سیستم عامل‌های اپل و گوگل پذیرای بیشتر تبلت‌ها هستند، اما ممکن است با ورود ویندوز ۸ و استقبال عمومی از این سیستم عامل، حریف بعدی قدرتمند، این سیستم عامل باشد.

نظر شما چیست؟ آینده‌ی تبلت‌ها را چگونه می‌بینید؟ آیا ویندوز ۸ می‌تواند در دنیای تبلت‌ها به عنوان رقیب جدی برای آندروید و iOS  تبدیل شود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد